К2 – Компетенција за поучавање и учење |
||
2.1. |
Јасно наглашавам кључне појмове и истичем циљеве часа |
5 |
2.2. |
Проверавам да ли су упутства која дајем јасна свим ученицима |
5 |
2.3. |
Подржавам ученике да слободно износе своје идеје, постављају питања, дискутују и коментаришу у вези са предметом учења |
5 |
2.4. |
Наставне материјале, методе, темпо рада и захтеве прилагођавам различитим образовним потребама и могућностима ученика |
5 |
2.5. |
Када год је могуће, у раду користим групну дискусију, дебате, играње улога |
4 |
2.6. |
Подстичем ученике да користе различите начине и приступе у решавању задатака |
5 |
2.7. |
Користим ученичка постигнућа као показатељ ефикасности и ефективности сопственог рада |
5 |
2.8. |
Прихватам одговоре ученика на начин који охрабрује и подстиче њихово даље учешће у раду |
5 |
2.9. |
Ученицима дајем благовремену и јасну повратну информацију о постигнућима, напредовању и елементима које треба унапредити |
5 |
Просечна оцена |
4,89 |
Компетенције за поучавање и учење (Word документ)
Свака тврдња је процењена на скали од 1-5. Значење бројева на скали је:
5 – одличан / увек
4 – врло добар / веома често
3 – добар / понекад
2 – слаб (захтева моју пажњу, неопходно је унапредити дату компетенцију) / веома ретко
1 – недовољан (неопходно је хитно предузети одговарајуће активности како би се унапредила дата компетеција) / никада
Advertisements