Подршка развоју личности детета и ученика

К3 – Компетенције за подршку развоју личности ученика

people

3.1.

Континуирано охрабрујем ученике да дају све од себе

5

3.2.

У односу са ученицима уважавам њихове потребе и осећања

5

3.3.

Користим технике позитивног дисциплиновања ученика без коришћења страха као мотиватора

5

3.4.

Пружам подршку и охрабрење када ученици доживе разочарење и неуспех

5

3.5.

Исказујем позитивна очекивања у вези са оним што ученици могу да постигну

5

3.6.

Планирам различите активности које обезбеђују укључивање ученика са различитим индивидуалним карактеристикама и потребама

5

3.7.

Избегавам деструктивну критику, исмевање и сарказам у контакту са ученицима

5

3.8.

Пратим развој и напредовање различитих аспеката личности ученика

4

3.9.

У планирању сопственог рада и активности које организујем са децом уважавам социјални контекст из кога деца долазе

5

Просечна оцена

4,89

Компетенције за подршку развоју личности ученика (Word документ)

Свака тврдња је процењена на скали од 1-5. Значење бројева на скали је:
5 – одличан / увек
4 – врло добар / веома често
3 – добар / понекад 

2 – слаб (захтева моју пажњу, неопходно је унапредити дату компетенцију) / веома ретко
1 – недовољан (неопходно је хитно предузети одговарајуће активности како би се унапредила дата компетеција) / никада 

Advertisements
%d bloggers like this: