|
||
4.1. |
Радо размењујем идеје, наставне материјале и опрему са колегама |
5 |
4.2. |
Са родитељима градим атмосферу међусобног поверења, укључујући их у различите активности у школи |
5 |
4.3. |
Планирам и осмишљавам садржаје сарадње са установама и институцијама из окружења |
4 |
4.4. |
Ученике, родитеље/старатеље, колеге, локалну заједницу значајну за образовно-васпитни рад користим као ресурсе за планирање и реализацију наставних и ваннаставних активности |
5 |
4.5. |
Иницирам и прихватам иницијативу различитих партнера који могу да допринесу напредовању школе и ученика |
5 |
4.6. |
У комуникацији са партнерима руководим се правилима успешне комуникације |
5 |
4.7. |
Редовно информишем заинтересоване партнере о активностима школе које могу унапредити сарадњу |
5 |
4.8. |
Познајем различите облике и садржаје сарадње са различитим партнерима |
4 |
4.9. |
Учествујем у раду тимова и стручних тела у школи |
5 |
Просечна оцена |
4,78 |
Компетенције за комуникацију и сарадњу (Word документ)
Свака тврдња је процењена на скали од 1-5. Значење бројева на скали је:
5 – одличан / увек
4 – врло добар / веома често
3 – добар / понекад
2 – слаб (захтева моју пажњу, неопходно је унапредити дату компетенцију) / веома ретко
1 – недовољан (неопходно је хитно предузети одговарајуће активности како би се унапредила дата компетеција) / никада
Advertisements